Lima - Beg galas.

Sebulan lebih sahaja lagi genaplah aku meninggalkan zaman persekolah. Dulu dan kini berubah. Atas sampai ke hujung kaki. Sepanjang aku berkawan, aku jumpa pelbagai jenis perangai, pelbagai jenis accents, pelbagai jenis latar belakang keluarga dan sebagainya. Kini, aku sudah bergelar mahasiswi di sebuah universiti yang orang tidak menyangka aku ingin ke sana.



Serba sedikit gambaran yang telah diberikan. Iaitu sesuatu perubahan yang berlaku mengikut zaman dan usia serta kematangan aku ketika suatu masa dahulu.. Dan mereka masih bertakhta serta diingati walaupun sejak sebelas tahun yang lepas. Begitu panjang sebenarnya liku yang telah berlaku. Semoga aku akan semakin kental dengan apa yang akan berlaku akan datang. Bermulalah hidup aku dengan seribu makna dan erti tentang 'Persahabat'.

Each friend represents a world in us, a world possibly not born until they arrive, and it is only by this meeting that a new world is born.